filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Plants & trees are not sent! They are roots, twigs or dried foliage. Bulbs are as expected. After contacting the company, I was asked did I expect to receive a tree or shrub? My response: not a full grown but more than a twig. When I wanted to cancel the items that...
Read more
#1123300
Reply to reviews
Crooks in the meaning of the word. Customer service is hard headed, impossible to deal with and underhanded conduct. We ordered 3 red oak, 4 sugar maple, and 4 scarlet maple trees. Also, 9 blackberry plant. When we recieved the trees, we recieved the red oak trees and...
Read more
I liked
  • Every order i have placed with them has arrived complete
#1098640
Reply to reviews
Burgess Seed And Plant Company - Dead plants
My plants came dead. I never received the Iris bulbs. The woman on the customer service desk told me without the shipping label there is nothing they can do. She told me the only way they could help me was by mail. No calls, no email. I told her I have pictures of the...
Read more
2.6
I didn't like
  • Plants arrived dead and not my full order
#1078737
Reply to reviews

Burgess Seed And Plant Company - They make it hard to replace due to their stupid rule of having your "original" shipping label when they have ALL your info on file!

Burgess Seed And Plant Company
#1109811
2.2
Details
This is the stupidest rule I ever delt with! They can see just what you ordered on their computers but refuse to replace ANYTHING without their shipping order. NEVER DEAL WITH THEM AGAIN !!! {{Redacted}}
Comment
Show
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Turnaround Time
Value for money
Warranty
Website

Burgess Seed And Plant Company - Don't buy from this company

Burgess Seed And Plant Company
#1077436
1.9
Details
Ordered 100 perrwinckel bulk plant and 50 pholx plants. Pholx all rotten and full of bugs. 5 out of 100 good rest dried out and fell apart in my hands. Never again will order from them!
Comment
Show
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Turnaround Time
Value for money
Warranty
Website

Burgess Seed And Plant Company - WOW sending folks dead dwarf lime trees

Burgess Seed And Plant Company
#1062798
2.2
Details
Never again will I allow my mom to order from these people one tree arrived and it was clearly dead these idiots had the nerve to tell her to still plant it wow and you send them an email about there crappy product it takes a week or longer for a reply sorry just sorry
Comment
Show
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Turnaround Time
Value for money
Warranty
Website

Burgess Seed And Plant Company Plant Review

Burgess Seed And Plant Company
#1030748
1.0
Details
If you plan to buy seed or plants from Burgess seed and plant company don't they sent dead plants and they are still dead after 4 weeks in the ground the order was missing plants they still haven't sent out the replacement when you call about your order they lied to you don't do business with this company.
Comment
Show
Turnaround Time
Initial order for Red and Yellow sedum arrived 6 weeks late and most plants were dead. After countless calls they told me that they would honor the warranty , but, wait until 1 month before end of warranty period. I sent in shipping label with request for replacement...
Read more
Anonymous
Anonymous

they are crooks. I will never deal with them again.....

#1070186
Reply to reviews
We ordered 120 plants that were supposed to be dormant. These are a very tiny plant which came to us with no sign of life and never did one plant come alive. The site was well prepared by us and we are senior, highly experienced gardeners & farmers. I called them - the...
Read more
1.7
I didn't like
  • Dead plants no refund
#1066144
Reply to reviews
Takes weeks to ship your order which in my case meant it was way past normal planting season for my plants. The ones that did survive are stunted, way behind growth where they should be at this point in the season. Plants arrived jammed in my mailbox, broken, dry and...
Read more
#1060885
Reply to reviews
I placed an order a month ago for grape plants and fruit trees. Their website said allow 1-2 weeks for processing, 3 weeks later I still had not received anything. I checked my order status on their website, and it shows that my order has never been shipped. I called...
Read more
Anonymous
Anonymous

I've had the same experience. My order is going on 7 weeks old.

#1041895
Reply to reviews
This company is nothing but a joke. I ordered 2 roses and the order came in a plastic bag and both "bushes" were broken in several places. I was told by the company to plant them anyway. So I did, and I wound up with bushes that were much smaller than they would have...
Read more
1.4
#1040528
Reply to reviews
The IL Attorney General should shut this place down (all 5 "companies" they're operating under). Dead plants arrive weeks after order (I've placed two now), and getting a refund or replacement product is impossible. They've crafted a cunning return policy that forces...
Read more
Anonymous
joe

I agree completely with this review. This company is run by *** who ship garbage. I too tried to get replacements and got the same *** and not even from the company, but from ...

1.3
#1040069
Reply to reviews
Burgess took the order money out of my account but did not ever send the product. I've tried to contact them but the cust service number was always busy. This is a bogus company. Part of a corporate rip off gardening organization with about 10 other rip off gardening...
Read more
1.2
I didn't like
  • Customer service
#1039554
Reply to reviews